Hästtjejen från helvetet
Hör av dig Frank!
En sommardag 2022 försvinner 40-årige familjefadern Frank Dan Nørgaard Jørgensen utan ett ljud. Ett nattligt besök vänder allt uppochned.
Den mystiska husvagnen
Efter Frank finns inte ett spår. Men när polisen börjar avlyssna Franks ex Maibrit och hennes man Mathias avslöjas en ohygglig sanning.