Hot Yachts Miami
På Fort Lauderdale Boatshow träffar vi den glamorösa Katya, som är mentor åt nybörjaren Vika. Vika har ännu inte lyckats med en försäljning när hon träffar den charmiga rivalen Nick "Mr Yachts" Cardoza.
Vika charmas av Nick, trots mentorn Katyas varningar. Den rivaliserande mäklaren Kaile är rasande över Vikas smutsiga taktik, vilket leder till konfrontation.
Yachtmäklarna är fortfarande skakade efter Vikas och Kalies hetsiga diskussion. Nick överraskar Vika med en spännande fisketur, vilket blir startskottet för ett passionerat äventyr.
Champagne och drama flödar på Katyas födelsedagsfest - som självklart hålls på en lyxjakt! En mystisk gäst kan ha nyckeln till att sälja Dr Tobys båt, men vem ska lyckas säkra försäljningen: Vika eller Kaile?