I Love You, and It Hurts
Rapparen Juan Gris finner kärleken – och motsättningar – när han träffar Lola under en intensiv kamp för att rädda sitt område från gentrifiering.
Under en demonstration träffar rapparen Juan Gris den rika Lola, och musiken tänder en gnista mellan dem.
Lola och Camila dyker oväntat upp på Juan Gris spelning för sitt bostadsområdes kamp.