In Flight
Jo Conrans son Sonny fängslas för mord i Bulgarien. Som ensamstående mamma och flygvärdinna tvingas Jo smuggla heroin för att skydda honom. Hon söker hjälp hos exet Dom, en tulltjänsteman, medan hon dras djupare in i brott.