In the Dark
Murphy är fullt upptagen med att leta efter Tysons flickvän Kira och beslutar sig för att ta hjälp av Felix inför en stundande presentation på Fairview High. Samtidigt gör Dean sitt bästa för att hjälpa Chloe genom sin pågående kris.
Murphy inser att hon kanske inte kände Tyson så bra som hon tidigare har trott. En viss person har svårt att släppa taget när det är dags för valparna på Guiding Hope att få sin examen.
Jess släpper motvilligt iväg Murphy på en heldagsutflykt ensam med Max, och under resan återupplever Murphy gamla minnen av Tyson. Jess och Joy inser att de har mer gemensamt än de tidigare kunnat ana.
Murphy går igenom en tuff period och börjar knuffa bort alla i sin närhet, inklusive Max. Samtidigt har Murphy och Jess ett öppenhjärtigt samtal.