Inside The Kim Kardashian Heist
Den otroliga berättelsen om hur Kim Kardashian rånades under modeveckan i Paris 2016. Rånarna kom undan med juveler värda 6 miljoner och nu ställs rånarna inför rätta 9 år senare.