Kommissarie Ellis
Kommissarie Ellis och assistent Harper bistår i svåra och känsliga utredningar, och varje fall innebär en ny polisstation. Förutom att lösa fallen måste de också samarbeta med den lokala polisen, något som inte alltid sker utan konflikter.
Kommissarie Ellis och Harper anländer till Callorwell för att utreda försvinnandet av en polis. Ellis stöter på motstånd direkt; den saknade polisens kollegor visar ingen större vilja att samarbeta, vilket tvingar Ellis att söka hjälp från oväntat håll. I rollerna: Sharon D Clarke, Andrew Gower, Allison Harding m.fl. Del 2 av 3: Callorwell.