Irreverent
Mack blir inblandad i en illegal tobakshandel för att få de pengar han behöver för en ny identitet samtidigt som han förbereder sig för att genomföra en begravning för en av Clumps mest älskade personer.
För att öka besöksantalet och rädda kyrkan från nedläggning måste Mack återförena två familjer som ligger i fejd med varandra och rädda Daisy från den mest hämndlystna domaren i Queensland.
Medan Piper fortsätter att utreda den illegala tobakshandeln stoppar Mack leveransen av chop-chop för att förhandla fram ett bättre avtal för Agnes och bönderna.