Jade Fever
Got a Rope
Claudia, Robin och teamet måste klättra upp för ett berg med all tung utrustning innan de stigande floderna gör det omöjligt att ta sig till inmutningen.
Teamet försöker få upp maskineriet på toppen av Wolverine Mountain så de kan anlägga sin nya gruva. Men med vårregnet kommer översvämmade floder som hotar att svälja de stora maskinerna.
Robin försöker trotsa fysikens lagar när han transporterar en gigantiskt barack till deras inmutning på Wolverine Mountain. En allvarlig olycka chockerar Jade City. Del 6:12.