Jungle
Välkommen till djungeln
Gogo vill lämna kriminaliteten och få sitt liv på rätt köl, men hans sista våghalsiga rån sätter igång ett förlopp av oförutsedda verkningar.
Kosta vad det kosta vill
Gogo misstänker att han håller på att bli lurad, och påskyndar sina planer att lämna landet för gott, medan 6ix vill hämnas sin brors död.
Gogo konfronterar slutligen både sina rädslor och Slim, medan Jessica stöter på ett hot som får förödande konsekvenser.
Marcus vill starta ett nytt liv och vara en bättre förebild för sin bror, men hans förflutna hinner ikapp honom när han faller hårt för den vackra och begåvade Bianca.
När hon nu vet sanningen om Marcus vill Bianca hämnas. Stacks ifrågasätter Marcus lojalitet till gänget, och smider sin egen plan för att bli av med honom.
Marcus har lämnat gänget och vill stoppa Stacks inflytande över Danial, vilket leder till en känslomässig konfrontation med ödesdigert resultat. Danial upplever ett osannolikt möte.