Välkommen till Kingdom of Dreams, en förförisk plats av skönhet, glamour, makt och pengar, en plats präglad av säregna karaktärer. I händelsernas centrum finns Bernard Arnault och Francois Pinault, två hänsynslösa och ärelystna revolutionärer.