Kommissarie Van der Valk
När en framgångsrik utställare hittas mördad med ett ceremoniellt svärd finner Van der Valk och hans team en oväntad koppling till ett gammalt tonårsmord. Utredningen blir personlig för Van der Valk som tidigare haft det gamla fallet på sitt bord.