Love Me
Det är Christines begravning. Glen, Clara och Aaron har väldigt olika känslomässiga reaktioner på sin sorg, vilket leder var och en av dem in på en ny väg.
Glens semester blir förvånansvärt bra, Clara går på en dejt med Peter. Samtidigt kan Aaron inte förstå varför alla verkar ha återhämtat sig så snabbt från hans mammas död.
Precis när livet och kärleken börjar blomma upp för Glen, Clara och Aaron, måste de alla ta ett steg tillbaka för att ompröva sina val.
Efter att ha spridit sin mammas aska möter Clara och Aaron sin pappas nya kärlek och deras egna relationer tar en ny vändning.
Glen och Anita förbereder sig för bröllopet, medan Aaron får nyheter som hotar hans nya relation med Jesse. Clara försöker reda ut saker och ting med Peter.