Made in Oslo
Elins dubbelliv blir alltmer krävande. Gamla mönster gör Bjørn misstänksam, och när Elin sviker Stella upptäcker Bjørn att hon har ljugit. Han ställer Elin inför ett ultimatum.
Adoptionsprocessen har kollapsat och Bjørn har flyttat ut. Elin har inte mycket att förlora och bestämmer sig för att prova äggdonation från sin vän Maiken. Hon har dock slut på Bjørns spermier.
Bjørn och Elin vill börja om på nytt och läka såren inom familjen. Men efter allt vansinne vill Stella nu bara bo hos sin mamma. Bjørn saknar henne och gör allt för att vinna tillbaka henne.