Maggie&Bianca
En dröm som går i uppfyllelse
Maggie är säker på att hennes drömmar kommer att bli verklighet på den prestigefyllda Modeakademin i Milano, men först måste hon bevisa att mode finns i hennes blod genom att klara inträdesprovet. Bianca ser skolan som en tråkig rutin och gör det bara för att tillfredsställa sin far, Alberto.
Platser att kalla mina egna
Både Maggie och Bianca har lyckats komma in på Modeakademin, och tack vare ett beslut av Biancas far blir de rumskamrater. Som totala motsatser som knappt står ut med varandra lovar samlivet massor av problem.
Det är första skoldagen på Modeakademin! Studenterna testas på modeskisser, och Maggie och Bianca måste göra det tillsammans som straff.