Mayafolkets försvunna skatter
Nu beger sig dussintals arkeologer ut på upptäcktsfärd på jakt efter ruiner som varit försvunna i 1 500 år. Det de hittar skriver om historien om en av världens mest mystiska forntida civilisationer – mayafolket.