Medina: Hela historien
Medina känner sig jagad av pressen och när hon blir ihop med Christopher eskalerar det. Låten Grim blir ett dokument över allt hon varit med om.
Stress, ångest och bombhot gör att Medina kollapsar på scen på Tivoli. Med hjälp av fansen tar hon sig upp igen. Men i mängden finns en person som blir besatt.
Medina och Malo planerar sitt bröllop och Medina är gravid igen. Hon håller sig undan för att undvika stress och pressen undrar när graviditeten ska avslöjas.
Medinas mage växer och polisen gör sitt bästa för att stoppa hennes stalker. Medina har ångest när hon uppträder och provar allt möjligt för att dämpa den.