Milf Manor
Singelkvinnor över 40 år söker kärlek hos singelmän i 20-årsåldern medan de bor på en vacker retreat i Mexiko. Kan de bevisa att ålder bara är en siffra?
En ny duo flyttar in och skakar om saker och ting. Stefanys blandade signaler får männen hon jonglerar med att bråka. Samtidigt är det flera mammor som har ögonen på en man.