Minx
Minx utspelar sig i 1970-talets Los Angeles och kretsar kring Joyce (Ophelia Lovibond) – en flitig ung feminist som slår sig samman med en sjaskig utgivare (Jake Johnson) för att skapa den första erotiktidningen för kvinnor.
Not Like a S... Right in the Face
1971. Den aspirerande journalisten Joyce letar efter en lokal till sin feministiska tidning när pornografiutgivaren Doug erbjuder sig att hjälpa henne...med ett förbehåll: Varje utgåva måste ha en bild av en naken man på mittuppslaget.