Upon making a wish, aspiring writer Nan Xing (Shen Yue) accidentally summons Xiao Wudi (Chen Zhe Yuan), a ferocious and cunning villain from her own book. Wudi resolves to stay in the real world to fulfill all of Nan Xing's wishes - even becoming her neighbor and tackling matters of the heart. But when Wudi begins to fall for his lovesick creator, things get complicated. Can a villainous figment of her imagination actually become Nan Xing's hero or will “Mr. Bad” live up to his name? This 2022 Chinese series was directed by Lee Ching Jung.