Mr. Bates vs. The Post Office
Den sanna historien om Alan Bates 20 år långa kamp mot det brittiska postverkets orättvisa anklagelser mot honom och hundratals andra postanställda. När sanningen uppdagades visade sig fallet vara ett av de största justitiemorden i brittisk historia.
Alan Bates och de andra postmästarna börjar slå tillbaka tillsammans med nya allierade i Westminster. Men först måste de övertyga en oberoende utredare att de är ärliga.