Next Level Chef UK
The First Cook
12 hoppfulla kockar får en utmaning olik alla andra och får bara några sekunder på sig att välja ingredienser och endast några minuter på sig för att skapa en utomordentlig rätt med dem.
Som en del av veckans tema "Familjefavoriter", där kockarna måste skapa hemkära klassiker, har Gordon bjudit in sin dotter Tilly, som likt honom är en riktig matfantast.
Kockarna måste kombinera maten från två länder i en spektakulär måltid, men vilka länder det blir får de reda på först i sista stund.