Nine Perfect Strangers
Nio väldigt olika människor som utlovats en "fullständig förvandling" anländer till spaanläggningen Tranquillum House som drivs av den mystiske gurun Masha.
Gruppen tvingas leva av naturen på jordens dag, vilket får spänningarna att urarta i takt med att behandlingen trappas upp och hungersmärtorna kickar in.
Gästerna får veta mer om Tranquillums unika protokoll och måste avgöra om de tänker fortsätta lyda Masha. Under tiden får Masha själv ta emot mystiska hot.
Zoes födelsedagsfirande öppnar gamla sår på nytt, fastän gruppen börjar komma varandra närmare.
Protokollet trappas upp och relationer stärks trots att behandlingens effekter blir alltmer obehagliga. Masha avslöjar sina unika behandlingsmål för familjen Marconi.