No Activity
Abra Cadaver
Polisens telefonoperatör Olivares försöker lära upp Naiara när de får ett oroande meddelande från Alonso.
Alonso och Naiara berättar om sin mycket annorlunda dejt. Yasmina och Bony gör sig av med en död kropp.