Operation Undercover
Poliser som jobbar undercover arbetar tillsammans med CIS för att sätta fast misstänkta drogsmugglare.
Oxford, Alabama
Myndigheterna planerar att arrestera en misstänkt fentanylhandlare som är känd för att ha illegala vapen och en misstänkt som tros ha drogkopplingar.
Poliser under täckmantel siktar in sig på misstänkta meth- och heroinhandlare, inklusive en farlig gängmedlem som tidigare dömts för mord.
Poliser under täckmantel jagar misstänkta narkotikahandlare och människohandlare, inklusive en kvinna som säljer sex och erbjuder en polis droger.
En insatsstyrka i en liten stad kämpar mot inströmmande drogproblem, inklusive en f.d brottsling som kan ha kopplingar till en stor leverantör.