Out There
Ett drama som skildrar de lömska uppköpen av jordbruksmark, och de förödande konsekvenserna som uppstår när en bondes levebröd, hem och familjeliv hotas av lokala knarklangare.
Nathan oroar sig för sin son Johnny, som har återupptagit kontakten med sin gamla vän Rhys, som nu är en lokal knarklangare.
Bilen Nathan såg skicka i väg en drönare får honom att misstänka brodern Caleb. Nathan försöker lösa Johnnys problem, men hamnar i en värre knipa.
Scott förklarar för Nathan att han som ombud vill köpa Nathans gård. Johnny dödar knarklangaren Kenny när han försvarar Rhys syster Sadie.
Assistent Crowther vet att Nathan tystade hennes vittne. Nathan måste komma på hur han ska stoppa Crowthers utredning och göra sig av med Kennys kropp.