Penny på M.A.R.S
Världens mest berömda popstjärna har en hemlig dotter som heter Penny. Penny och hennes bästis Camilla börjar på M.A.R.S - den bästa skolan för sång och musik. Villkoret är dock att ingen får reda på vem Pennys mamma är.