Pimp My Ride
1988 Daihatsu HiJet
I det här avsnittet pimpar teamet från West Coast Customs Wyatts Daihatsu Hi-Jet. Temat är "jet" och de monterar t.o.m. äkta "fasten your seat belt"-skyltar från ett flygplan på bilen.
I det här avsnittet pimpar teamet Christines Honda Civic. Tre dagar efter att avsnittet med Christine sändes dog en nära släkting i magcancer.