Powerpuffpinglorna
Et hundeliv/Frøken eviggod
Mojo Jojo anfaller staden med en laser som kan förvandla folk till hundar. Professorns flickvän är barnvakt åt flickorna.
Buttran försätter de andra i fara när hon blir förälskad. / Powerpuffpinglorna försöker stoppa Läbbe Slusko från att förstöra hela Townsville.
Flickorna måste kämpa för att stoppa Spökets planer på att blockera solen. / En död trollkarl återuppstår för att spöka i Townsville.
Snorsluskarna busringer flera gånger till Powerpuffpinglorna. / En mystisk skurk släpper ut gas som får invånarna att nu vara emot flickorna.