Moon Girl och Devil Dinosaur
Moon Girl, Devil och Casey dyker upp som de älskade beskyddarna av Lower East Side när de likviderar skurkar och bollar runt sina familjeliv, skolan och superhjältekraven.
Moon Girl landar
Lunella Lafayette råkar ta med en dinosaurie till Lower East Side, hon har styrka som matchar sin intelligens och skyddar sin gemenskap.
Kvarterets mobbare
När Lunella hittar en elak kommentar på sin Moon Girl-sida på sociala medier hotar hennes fixering på trollen att ta över hennes liv.
När Lunella sköter isbanan för en natt går hon med på Caseys plan för att bli rik, vilket hotar Moon Girls rykte och hennes familjs älskade företag.
När Lunella förlorar en schackmatch mot en superdator driver hennes besatthet av att vinna den frustrerade datorn till att programmera varje enhet i skolan att attackera henne.
När Lunella skapar en kemikalie för att förändra sitt hår råkar hon förvandla sin man till en hämndlysten skurk som lovar att förstöra henne.
Beyonder lära sig mer om mänskligheten, precis när Lunella kämpar för att vinna en stor vetenskapstävling.