Hazen Audel - den Ultimata överlevaren
Vild djungel
Hazen Audel ger sig ut på ett svårt uppdrag genom djungeln i ökända Darién Gap som utgår från den traditionella vandringen som unga män från Emberafolket gjorde på egen hand.
Hazen Audel ger sig ensam ut på en tuff resa för att föra 200 renar i säkerhet till den norra polcirkeln.
Överlevnadsexperten Hazen Audel ger sig ensam ut på en riskabel sjöresa. Hans uppdrag utgår från de traditionella resorna som bajau-folket på egen hand gjorde till avlägsna fiskeplatser.
Bland Himalayas dalar är överlevnadsexperten Hazen Audel på ett uppdrag för att leda en grupp jakar genom den avskräckande vildmarken i säkerhet till den uråldriga muromgärdade staden Lo Manthang.