Quiet on Set: The Dark Side of Kids TV
Rising Stars, Rising Questions
På 1990-talet förde showrunnern Dan Schneider in humor i barn-tv. Men bakom kulisserna mötte kvinnliga författare en obehaglig och sexistisk miljö.
En förövare hamnar i fängelse men får stöd av stora namn i Hollywood. Schneiders makt växer, och snart väcks frågor om hur han behandlar människor.