I rollerna Pauly D, Vinny Guadagnino
DJ Pauly D och Vinny gaddar ihop sig med offer för virala internetskämt som är ute efter hämnd på de vänner eller släktingar som skämde ut dem, och försöker ge igen med överdrivna skämt.