Rick and Morty: The Anime
Rick slappnar av i en pseudovärld mellan olika multiversum, Summer bekämpar den onda Galaktiska federationen och Morty blir kär i en mystisk flicka.
Summer och Morty letar efter Rick som är fast i ett multiversum. Dessutom försvinner Jerry.
Jerry gör nåt dåligt…eller är det bra? Så nu är Yakuza ute efter familjen Smith.