Saknad, aldrig glömd
Säsongsstart. Kriminalare Cassie Stuart och Sunny Khan utreder upptäckten av ett skelett i källaren i en riven byggnad.
Cassie och Sunny gräver djupare kring två av de personer som nämns i dagboken och börjar med fader Robert Greaves, som har goda minnen av Jimmy.
När utredningen av det kalla fallet fortsätter upptäcker rättsläkarna att märkena på offrets kropp överensstämmer med kända tortyrmetoder som används av kriminella gäng.
Medan Cassie och Sunny fortsätter sin utredning av det gamla mordet stramas snaran åt kring de personer vars namn upptäcktes i offrets dagbok.
Säsongsavslutning. Fader Roberts avslöjanden visar sig få långvariga konsekvenser, särskilt för Caroline som får en för tidig förlossning.