Saving the King
Juan Carlos I kröns till kung 1975 och leder in Spanien i demokrati efter Francisco Francos styre, men under åren som följer försöker både regeringen och hans mäktiga vänner dölja hans skandaler.
Under 1990-talet målar Juan Carlos upp en internationell bild av framgång, men vissa sidor av hans privatliv tvingar staten och hans vänner att jobba hårt för att upprätthålla hans rykte.
När Juan Carlos skandaler och hans förhållande med Corinna Larsen kommer i dagen blir pressen outhärdlig, och att rädda kungen blir en omöjlig uppgift.