The Invisible Pilot
Efter att Gary fejkat sin egen död byter han sin lugna tillvaro i Arkansas mot en nystart i Miami, men fastnar snart i en virvelvind av girighet, svekfullhet och samröre med Pablo Escobar.
Samtidigt som Gary riskerar årtionden i fängelse för sin inblandning i CIA:s insatser i Centralamerika får hans växande agg honom att agera stjärnvittne i senatens utredning av Iran-Contras-affären.