Savior Complex
Savior Complex berättar den kontroversiella historien om Renee Bach, en amerikansk missionär som startade en stiftelse för undernärda barn i Uganda.
God Doesn't Call the Qualified, He Qualifies the Called
Som 19-åring kände Renee Bach Guds kall att tjäna som missionär och flyttade till Uganda för att starta en stiftelse mot undernäring bland barn.