See
I en avlägsen framtid har människan förlorat sin syn. Jason Momoa spelar pappan till ett tvillingpar som föds med den mytomspunna förmågan att se, och tvingas skydda sin stam mot en drottning. Även Dave Bautista och Alfre Woodard medverkar.