Sigurd fåkke pult
It's seven years since the first and last time Siguard had sex. He contacts the girl to repeat it, but it was not like he remembered it.
Sigurd is invited to a pool party at a friend of Tuva in Holmenkollen. There he meets Robin, a young guy who is the spitting image of himself.
Sigurd and Mats are at a reunion with their old school class in a cabin in the woods. Sigurd sees an opportunity to have sex with Ingeborg.
Sigurd is desperate and decides to try Tinder, without high expectations. He matches with a pretty girl who wants to come home with him.