sMothered
Sandra kapar Mariahs 21-årsfest och ställer till med en massa drama. Sunhe är kontrollerande och går bakom ryggen på Angelica och konfronterar Jason.
Sunhe följer med Angelica när hon ska göra slut med Jason, men han överraskar båda två! Dawn och Cher träffar en agent för att prata om att publicera sin bok om föräldraskap.