Star Trek: Prodigy
Stjärnsmällar
Trots vägledning av deras hologramrådgivare, Janeway, sätts besättningen på Protostjärnan på prov på när deras skepp hamnar i en farlig kosmisk kollisionskurs.
Strandsatta på en dödlig planet måste besättningen samarbeta med sin fånge, Gwyn, för att överleva... Dessutom är det inte bara planeten som jagar dom.
En mentor från Dals förflutna övertalar honom att använda deras federationsskydd för personlig vinning.