Star Wars Vehicle Flythroughs
Få en nära och personlig kontakt med några av Star Wars-filmernas mest ikoniska och älskade skepp och farkoster då denna charmerande serie sveper en bort för genomflygningar av galaxen långt, långt bort.
Millennium Falcon
Kom ombord på den legendariska Millennium Falcon, Star Wars ikoniska smugglarskepp, som flögs av sådana som Han Solo, Lando Calrissian, Chewbacca, Rey och Finn.
Stjärnjagare
Smyg genom en Första Ordens stjärnjagare och undersök korridorerna och hangarerna, där otaliga lojala stormtrupper har gått och över vilka har förts befäl av rysliga officerare ur Första Orderns arméer, som general Hux och högste ledaren Kylo Ren.