Sterling Point
När 17-åriga Annie Jacobson får veta att hon ärvt en avlägsen ö i Kanada av morfadern hon aldrig tilläts träffa, börjar hon gräva i familjens förflutna och dras in i en värld av begravda hemligheter, oväntat systerskap och dolda sanningar.