Strut
Laith kommer till LA för ett jobb och tjejerna på Slay inte kan slita blicken från honom. Arisce är snabbare än Isis och bjuder ut honom på dejt. Ren bjuder in sin pappa till en fotografering.
Cece hoppas på att Slay ska göra sig ett namn i modets huvudstad New York när modellerna visar upp sig, men något tragiskt sker. Laith och Arisce kommer varandra närmre medan Ren möter gamla minnen.
På ett möte för en Spiegel-katalog vill alla modeller göra historia genom att bli den första transpersonen på omslaget. Arisce och Laith inleder ett distansförhållande, och Isis går på blindträff.
Ren blir den första transpersonen på omslaget av Spiegel Catalog, men hennes bristande erfarenhet hotar allt. Laith vill att Arisce ska träffa hans mamma. Al och gänget överraskar Dominique.