Surface
Sophie blir lidande av extrem minnesförlust efter ett slag mot huvudet. Hon försöker pussla ihop sitt till synes perfekta liv med hjälp av sin man och sina vänner, men börjar ifrågasätta vad sanningen egentligen är.