Tamra's OC Wedding
Decisions, Decisions
Tre veckor innan bröllopet beslutar Eddie att de ska dansa en cha cha vid mottagningen. Tamra känner sig hårt pressad. Konflikt uppstår sedan mellan familjerna vid en grillfest.