The Act
Den hängivna modern Dee Bee Blanchard och hennes rara dotter Gypsy flyttar in i ett nytt område, där Gypsy känner sig ensam på grund av en störtsjö av medicinska problem, och är ivrig att skaffa nya vänner.
Gypsy och Nick planerar att träffas personligen och hoppas få Dee Dees godkännande, men när deras plan går katastrofalt fel tvingas de fatta ett extremt beslut för att kunna vara tillsammans.