The Bronze Garden
Fabián Lila Danubios liv förändras för alltid när hans fyraåriga dotter försvinner spårlöst i tunnelbanan i Buenos Aires.
Polisen följer ett spår gällande människosmuggling. Men Fabián börjar tvivla på allt, tills han får ett telefonsamtal som förändrar allt.