The Great Game
Corso Manni var det mest framgångsrika sportagenten på ISG Company och hela Italien tills hans rykte förstördes av en skandal. Nu söker han hämnd mot det enorma bolaget och dess ägare, familjen De Gregorio, som förstörde hans karriär.
Dino söker efter Kirillovs mullvad bland delägarna. Corso försöker vinna Quintanas förtroende.
Corso får andrum i villan där han och Elena gifte sig. Lagiola gör succé i AC Milan.